V tomto kurzu naleznete odkaz na našeho Průvodce holdingem H&B Group, který obsahuje všechny podstatné informace, které do začátku budete potřebovat. Taktéž se vám průvodce může hodit i pro orientaci ve firmě, abyste věděli, na koho se s čím můžete obrátit.
-
Umět se přihlásit do svého účtu MS 365.
-
Vědět o základních aplikacích MS a dokázat je spustit.
-
Umět si uložit, vytisknout nebo nasdílet dokument.
-
Vědět, kdy preferovat Teams chat před e-maily.
-
Vědět, že každý zaměstnanec musí pravidelně navštěvovat SharePoint a sledovat příspěvky.
-
Umět se přihlásit do Cézara.
-
Dokázat se orientovat v modulu Sklad, v základních informacích o zboží, vyhledávat zboží a zjišťovat stavy na skladě.
-
Dokázat prodat zboží koncovému zákazníkovi i velkoobchodnímu odběrateli a orientovat se v účtenkách a fakturách.
-
Umět uspokojit maloobchodní i velkoobchodní objednávku.
-
Vědět, co je to H&B holding ČR a SR, jaké firmy, regiony a pobočky má.
-
Znát oblasti činnosti H&B holdingu ČR a SR a hlavní konkureční výhody.
-
Porozumět základní organizační struktuře a úrovním managementu.
-
Vědět, za které oblasti zodpovídají jednotliví členové top managementu a regionální manažeři.
-
Vědět, jak je organizovaná provozní a pracovní doba a znát základní pravidla provozního řádu.
-
Vědět co je to „Desatero zaměstnance“ a k čemu slouží.
-
Znát pravidla „Desatera zaměstnance“, rozumět jejich účelu a dokázat je aplikovat v praxi.
-
Pochopit princip úložiště OneDrive a proč jde o povinné úložiště pro všechny pracovní soubory a složky.
-
Umět používat základní funkce webové aplikace OneDrive.
-
Mít v počítači nastavený a spuštěný OneDrive (propojený s pracovním účtem Microsoft 365).
-
Umět pracovat s úložištěm OneDrive v počítači.
-
Chápat princip sdílení souborů a umět s touto funkcí pracovat.
-
Dokázat pracovat s e-mailovou poštou.
-
Umět si nastavit Outlook a jeho zobrazení a funkce pro efektivnější práci.
-
Umět si organizovat poštu pro lepší orientaci pomocí označování, třídění, kategorizování a zařazování do složek.
-
Umět pracovat s kontakty v Outlooku a spravovat vlastní kontakty.
-
Mít nastavený podpis a umět nastavit automatické odpovědi a přeposílání.
-
Dokázat tvořit události v kalendáři, zvát k události účastníky, sdílet kalendář a zobrazovat další kalendáře.